Rozdział dotyczy tematyki inteligentnych systemów uczących, w tym szczególny nacisk jest położony na wizualizowane postaci pojawiające się w systemach zdalnej edukacji (wirtualni mentorzy, wirtualni nauczyciele). Rozdział wskazuje cele budowania wirtualnych nauczycieli i pokazuje wybrane zadania, które mogą one realizować. Opisuje kilka przykładów wirtualnych mentorów, w tym bota wirtualnego nauczyciela GERDA tworzonego na Wydziale ETI Politechniki Gdańskiej pod kierunkiem autora rozdziału. W opracowaniu rozważono także problemy badawcze, jakie stoją przed twórcami wirtualnych nauczycieli dla kształcenia na odległość.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Język
- angielski
- Rok wydania
- 2012
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Virtual teachers - a future or just a dream?" link otwiera się w nowej karcie