Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki

W artykule - na podstawie badania przeprowadzonego wśród przedsiębiorstw wysokiej techniki - przedstawiono związek pomiędzy wynikami kształtowania nowych produktów a gromadzeniem informacji rynkowych za pomocą badań marketingowych i nieformalnych sposobów.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2012

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie