Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań

Artykuł porusza istotny problem przed jakim stoją szkoły wyższe - również publiczne - związany z niżem demograficznym. W jaki sposób skutecznie komunikować się z kandydatami na studia, aby "przyciągnąć ich do siebie"? Jak zmieniają się ich zachowania na rynku usług edukacyjnych? Czy chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną należy stale monitorować te zmiany i modyfikować stosowane narzędzia komunikacji? Próba udzielenia odpowiedzi na te pytania została podjęta w niniejszym artykule. W tym celu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych w latach akademickich 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2011

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie