Osoby starsze stanowić będą w przyszłości stale zwiększający się rynek konsumencki. Jednocześnie stale rośnie rynek usług online. Dlatego problem korzystania osób starszych z usług on-line nabiera szczególnego znaczenia. W artykule przedstawione zostały wyniki badania sposobu korzystania z usługi pośrednictwa pracy w serwisach internetowych, uzyskane z wykorzystaniem badań okulograficznych - nagrań Gaze Plot oraz wywiadów ThinkAloud. Pomocniczo wykorzystane zostały również wyniki badania metodą Heatmaps oraz wyniki badań ankietowych.
Autorzy
- dr inż. Jacek Wachowicz link otwiera się w nowej karcie ,
- Urszula Świerczyńska-Kaczor
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2012
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Zachowania starszych klientów na rynku usług on-line" link otwiera się w nowej karcie