W artykule przedstawiono główne wyniki badań widma częstotliwościowego prądu obciążenia trakcyjnego układu napędowego zsilnikami PMSM przeprowadzonych na stanowisku eksperymentalnym wyposażonym w trakcyjny silnik pojazdu szynowego. Najbardziej istotnymwynikiem pomiarów jest znajomość kluczowych harmonicznych prądu obciążenia, których częstotliwość jest równa wielokrotności prędkościobrotowej silnika. Niektóre harmoniczne przenikają także do sieci zasilającej prądu stałego, co jest kluczowe z punktu widzenia zagadnień kompatybilności elektromagnetycznej
Autorzy
- Radovan Doleček,
- ONDřEJ Černý,
- Jaroslav Novák,
- dr hab. inż. Mikołaj Bartłomiejczyk link otwiera się w nowej karcie
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2012
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Interferencje w trakcyjnym układzie napędowym z silnikami PMSM" link otwiera się w nowej karcie