Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta

W niniejszej publikacji autorzy przedstawili badania ukazujące postrzeganie żywności ekologicznej oraz lokali gastronomicznych przygotowujących potrawy wytwarzane z produktów ekologicznych w ramach ''zielonych linii''. Badania uzupełnione zostały o wnioski dotyczące postrzegania żywności ekologicznej na rynku europejskim oraz czynników skłaniających konsumentów do jej zakupu a także zagadnień zwiazanych z bezpieczeństwem żywności.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2012

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie