Omówiono szerokie spektrum usług biznesowych dostępnych w ogólnie pojętej globalnej sieci Internet. Na przykładach serwisu Allegro (usługi komercyjne), platformy sprzętowo-programowej firmy Nokia oraz witryny banku Pekao (płatności) pokazano model dostępności do usług operacyjnych zarówno z urządzeń mobilnych jak i związanych z infrastrukturą stacjonarną. Zaprezentowano możliwości wzajemnej integracji usług zorientowanych zarówno na stronę biznesową jak i kliencką dla wymienionych serwisów. Przedstawiono oczekiwania młodej dynamicznej generacji użytkowników sieci globalnej, którzy w zakresie funkcjonalności, dostępności oraz realizowalności usług w sieci chcą mieć "zawsze", "wszystko" i "wszędzie". Dokonano próby oceny zaspokojenia tych potrzeb przez aktualny stan serwisowy i technologiczny w ujęciu klienckim.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2012