Rozdział prezentuje wybrane modele komunikacji w Internecie oraz crowdsourcing jako nową metodę pozyskiwania pomysłów i informacji od konsumentów. W ciągu ostatnich 5 lat rozwój technologii komunikacyjnych znacząco zmienił sposób komunikowania się ludzi, a w konsekwencji również organizacji z konsumentami. Nie tylko firmy z branży IT mogą wzmocnić swoją markę, reputację oraz zwiększyć przychody dzięki opracowaniu atrakcyjnej, społecznie odpowiedzialnej obecności w Sieci. Organizacje łączą crowdsourcing z tradycyjnymi narzędziami komunikacji, aby pomóc klientom zamienić dobre pomysły w konkretne działania. Konsumentom łatwiej jest znaleźć informacje na temat kampanii crowdsourcingowych, ponieważ dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do nich.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2013
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI" link otwiera się w nowej karcie