Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

The outdoor market places in the public spaces of a modern city = Miejsca handlu targowego w przestrzeni publicznej współczesnego miasta (vol.1)

Nowadays the market in the public space has different meanings. One of the point of view concentrate on the market as a low attraction of the city, which make it more chaotic. Although there exist contrary point of view – to apply the outdoor markets and the fairs in the public space as a one of the main attraction dedicated for toursits and local people.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Język
angielski
Rok wydania
2012

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "The outdoor market places in the public spaces of a modern city = Miejsca handlu targowego w przestrzeni publicznej współczesnego miasta (vol.1)" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie