W sposób kompleksowy przedstawiono szerokie spektrum usług biznesowych dostępnych w ogólnie pojętej sieci Internet. Na przykładach witryn portali handlowych (usługi komercyjne), sieci dostępowych (platformy komunikacyjne) oraz portali bankowych (płatności) zaprezentowano model dostępności do usług operacyjnych zarówno z platform mobilnych jak i związanych z infrastrukturą stacjonarną. Pokazano możliwości wzajemnej integracji zorientowanej zarówno na stronę biznesową, jak i kliencką. Omówiono aktualny stan oraz opracowano wymagania dotyczące tego typu integracji. Z drugiej strony, przedstawiono oczekiwania oraz potrzeby aktywnej i dynamicznej generacji użytkowników sieci globalnej w obszarze funkcjonalności oraz dostępności do usług biznesowych i dokonano oceny stopnia zaspokojenia tych potrzeb w praktyce.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2011