Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Implementing second-order CFA model for the factorial validity of brand equity

The purpose of this study was to test the implementation of a second-order CFA model for the factorial validity of Aaker’s consumer-based brand equity framework. To test the proposed theoretical model 186 data sets generated through a standardized onlinesurvey were evaluated. The data wasanalyzedusing structural equation modeling with AMOS 21.0 software. The results demonstrated that the higher order CFA model for consumer-based brand equity did not have an acceptable goodness-of-fit. This study also offers suggestions for further research inthe field of brand equity management.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
angielski
Rok wydania
2013

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Implementing second-order CFA model for the factorial validity of brand equity" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie