Coraz większa determinacja obywateli do zdobycia wyższego wykształcenia oraz coraz większa dostępność ośrodków akademickich wymusza przyjęcie projakościowej postawy przez uczelnie wyższe. Tendencje te są widoczne zarówno w skali międzynarodowej, na poziomie której opracowane zostały Europejskie Ramy Kwalifikacji, na poziomie krajowym, gdzie opra-cowano Krajowe Ramy Kwalifikacji, jak również na poziomie poszczególnych jednostek wdrażające wewnętrzne systemy zapewnienia jakości kształcenia. W niniejszym rozdziale omówiono powyższe uregulowania dotyczące jakości, ze szczególnym odniesieniem do studiów III-go stopnia. Przedstawiono również przykład implementacji tych rozwiązań na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2013