Opracowanie porządkuje wiedzę na temat koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej specyfiki w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw. Omówione zostały różnice pomiędzy zastosowaniem CSR w dużych organizacjach i w MŚP, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw polskich. Predyspozycje do zaangażowania społecznego przedsiębiorcy przedstawione zostały na kilku modelach teoretycznych, a konkretne przykłady dobrych praktyk zaczerpnięto z raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zaproponowane w opracowaniu przedsiębiorstwo i jego zarząd to próba pokazania, że nadszedł czas na inne podejście do biznesu, oparte na wartościach przedsiębiorcy, dzięki którym CSR wkrada się do organizacji niemal w sposób niezauważony.
Autorzy
- dr Magdalena Popowska link otwiera się w nowej karcie ,
- Jan Wyrwiński
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2013
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Odpowiedzialny biznes- modna koncepcja czy odrodzenie wartości?" link otwiera się w nowej karcie