Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Marketing i inżynieria w projektach rynkowych

Omówiono rolę marketingu w projektach rynkowych i jego związki z inżynierią w procesie tworzenia wartości dla klientów. Scharakteryzowano istotę biznesu, wykazując rosnące skomplikowanie oraz współzależność działań na współczesnym rynku. Omówiono pojęcie marketingu oraz funkcje inżynierii w procesie oferowania wartości klientom. Wskazano podstawowe obszary, w których występują powiązania inżynierii z rynkiem i marketingiem. Określono uwarunkowania organizacyjne i społeczne, wpływające na skuteczność i sprawność projektów rynkowych oraz powodzenie w działalności rynkowej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2013

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Marketing i inżynieria w projektach rynkowych" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie