Celem ksiązki jest omówienie zasad funkcjonowania MSP na rynkach międzynarodowych. Książka składa się z 7 rozdziałów ułożonych zgodnie z ligiką od ogółu do szczegółu.Rozdział 1 przybliża rolę, jaką MSP odgrywają w gospodarce, rozdział 2 poświęcono powodom zaangażowania MSP w działania międzynarodowe, rozdział 3 prezentuje najważniejsze modele internacjonalizacji MSP, rozdział 4 omawia szkołę przedsiębiorczości międzynarodowej, rozdział 5 poświęcony został strategiom internacjonalizacji, rozdział 6 skupia się na efentach procesu internacjonalizacji (konkurencyjność międzynarodowa), ostatni 7 rozdział dotyczy europejskiego kontekstu internacjonalizacji i przedsiębiorczości międzynarodowej Książka jest skierowana do studentów, doktorantów zajmujących się zagdnieniemi internacjonalizacji przedsiębiorstw, przedsiębiorczości miedzynarodowej i konkurencyjności. Ponadto książka jest swoistym kompendium wiedzy w zakresie internacjonalizacji MSP- może być wykorzystana jako podstawa do dalszych poszukiwań badawczych.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2013
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Małe i średnie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych" link otwiera się w nowej karcie