Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media

The articles examines the widely discussed in literature the problem of marketing communication crisis resulting from the changes of the environment. These changes generate both new problems and also new solutions, e.g. social media. The practicioners are pursuing both effective and efficient solutions, in relation to the difficulties encountered while achieving market objectives via traditional methods and channels. In accordance with the nowadays trends, thej allocate the resources available in social media. The purpose of this papier is answer the question to what extent social media marketing messages are response to the crisis. The author uses logical reasoning based on of the subject literatures as well as survey of marketing practicioners regarding the issue presented.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
angielski
Rok wydania
2013

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie