Autorka porusza problem jednoznacznego formułowania kryteriów sukcesu projektu marketingowego, których realizacja zapewniałaby sukces przedsiębiorstwa. Stawia tezę, że projekty marketingowe mają szczególną specyfikę związaną z determinującym wpływem zewnętrznych czynników niemierzalnych, a tym samym niedefiniowalnych, na powodzenie projektu marketingowego rozumianego jako sukces rynkowy, przez co określenie jasnych kryteriów sukcesu dla takiego projektu jest niemożliwe. Problem ten autorka uważa za istotny, ponieważ wpływ każdego projektu marketingowego na cele rynkowe jest mierzalny, natomiast w praktyce zdarzają się sytuacje, w których zastosowanie się do wszystkich znanych "dobrych praktyk" i wzorowe przeprowadzenie projektu "w założonym czasie i budżecie oraz zgodnie z założeniami" kończy się rynkową porażką.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2013
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Czynniki sukcesu w zarządzaniu projektem marketingowym" link otwiera się w nowej karcie