Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej

Autorzy tego artykułu w oparciu o obszerny przegląd literatury proponują sposoby zwiększenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez budowanie świadomości marki za pomocą narzędzi Web 2.0. Tekst opiera się na założeniach teorii odnoszącej się do przewagi przedsiębiorstwa nad konkurencją poprzez ciągłe zwiększanie wartości konsumenckiej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2014

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie