Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Społeczny charakter public relations- praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa

Artykuł podkreśla społeczny charakter działań public relations, wzajemne oddziaływanie organizacji i społeczeństwa i stawia tezę, że kryterium etyczności działań public relations jest ich stopień zaangażowania lub wpływu na społeczeństwo: jeśli realizowana na rzecz podmiotu zlecającego strategia PR jest korzystna tylko dla jednej lub dwóch stron tzw trójkąta etycznego – zleceniodawcy i podmiotu realizującego, z pominięciem korzyści społecznych, działanie takie możemy uznać za nieetyczne. O etyczności czy nieetyczności zachowań specjalistów PR można więc mówić oceniając wpływ realizowanych zadań na społeczeństwo.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2014

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Społeczny charakter public relations- praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie