W pracy zaproponowano siedmioetapowy proces kształtowania nowych produktów, który oparto na dodatnich cechach tego rodzaju procesów występujących w literaturze światowej. Porównano najbardziej znaczące podejścia co do przebiegu procesu i wyciągnięto wnioski, które posłużyły do ustalenia podstawowych etapów i przeglądów. Proponowane etapy procesu to: identyfikacja sposobności, tworzenie koncepcji, wstępne rozpoznanie, pełne rozpoznanie i planowanie, przekształcenie koncepcji w produkt, badania rynkowe produktu i marketingu, wprowadzenie na rynek. Po każdym z tych etapów występuje przegląd służący kwalifikowaniu projektu do dalszych prac wdrożeniowych. Tak powstały proces stanowi pewną syntezę i ulepszenie dotychczasowych rozwiązań.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2014
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Proces kształtowania nowego produktu" link otwiera się w nowej karcie