Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej

Liczne przedsiębiorstwa bardzo chętnie w swoich działaniach komunikacyjnych sięgają po różnorodne formy reklamy zewnętrznej. Coraz częściej pojawiają się one w nowych, mniej oczywistych miejscach. W poszukiwaniu ściśle ukierunkowanych i tańszych sposobów dotarcia do konsumentów reklamodawcy odkryli olśniewający pakiet „mediów alternatywnych” (Armstrong i Kotler, 2012). Pomimo, iż konsumenci mają niezbyt pozytywny stosunek do reklam, to w przypadku tych w wersji zewnętrznej ich akceptacja jest znacząco większa (Smalec, 2012). Ta forma ma wiele zalet takich jak masowe dotarcie do odbiorców, oddziaływanie na wiele zmysłów czy sam fakt, iż działa non stop. By zwiększyć jeszcze bardziej atrakcyjność takowej reklamy do głosu dochodzą projektanci nowoczesnych technologii. W artykule przedstawiono istotę reklamy zewnętrznej, scharakteryzowano jej obecny rynek w kraju, a także zaprezentowano jeden z najnowocześniejszych nośników reklamy zewnętrznej na przykładzie turbiny reklamowej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2014

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie