Liczne przedsiębiorstwa bardzo chętnie w swoich działaniach komunikacyjnych sięgają po różnorodne formy reklamy zewnętrznej. Coraz częściej pojawiają się one w nowych, mniej oczywistych miejscach. W poszukiwaniu ściśle ukierunkowanych i tańszych sposobów dotarcia do konsumentów reklamodawcy odkryli olśniewający pakiet „mediów alternatywnych” (Armstrong i Kotler, 2012). Pomimo, iż konsumenci mają niezbyt pozytywny stosunek do reklam, to w przypadku tych w wersji zewnętrznej ich akceptacja jest znacząco większa (Smalec, 2012). Ta forma ma wiele zalet takich jak masowe dotarcie do odbiorców, oddziaływanie na wiele zmysłów czy sam fakt, iż działa non stop. By zwiększyć jeszcze bardziej atrakcyjność takowej reklamy do głosu dochodzą projektanci nowoczesnych technologii. W artykule przedstawiono istotę reklamy zewnętrznej, scharakteryzowano jej obecny rynek w kraju, a także zaprezentowano jeden z najnowocześniejszych nośników reklamy zewnętrznej na przykładzie turbiny reklamowej.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2014
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej" link otwiera się w nowej karcie