Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Marka a postrzeganie nowych produktów

Niniejszy rozdział wprowadza czytelników w tematykę związaną z marką, która odgrywa istotną rolę w procesie urynkowienia nowych produktów. Omówiono w nim pojęcie marki i jej funkcje. Przybliżono też zagadnienie budowania zaufania do produktów, występujące rodzaje ryzyka oraz korzyści dla klienta związane szczególnie z jego sferą emocjonalną.W dalszej części opracowania scharakteryzowano różne podejścia związane z opracowaniem strategii kreowania marki nowych produktów oraz etapy pozycjonowania marki. Rozdział kończą rozważania na temat tożsamości marki oraz kształtowania jej wizerunku, na który w znacznym stopniu oddziałują, oprócz polityki komunikacji marketingowej, pracownicy, innowacje, jakość produktów, polityka cenowa oraz odpowiedni dobór kanałów marketingowych i związana z nimi dystrybucja.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2015

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Marka a postrzeganie nowych produktów" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie