Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Stakeholders Satisfaction Index as an Important Factor of Improving Quality Management Systems of Universities in Poland

The following article analyses the role of stakeholders in selected methods of assessing the quality of educational services of universities and discusses quality management systems according to Common Assessment Framework for education. Furthermore, it presents the example of method of stakeholder satisfaction measurement called Stakeholders Satisfaction Index (SSI) which is an original proposal of an aggregate measure of satisfaction perceived by stakeholders. The article also contains an analysis of the possibilities of implementing the SSI index in various areas and methods of improving quality management systems (QMS) of higher education institutions.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
angielski
Rok wydania
2015

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Stakeholders Satisfaction Index as an Important Factor of Improving Quality Management Systems of Universities in Poland" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie