W niniejszym artykule autorzy zaprezentowali analizę roli interesariuszy w istniejących systemach zapewniania jakości na polskich uczelniach wyższych, poprzedzoną analizą najważniejszych grup interesariuszy uczelni wyższych. Obecnie wymagane zapewnianie jakości wydaje się dalece niewystarczające w kontekście istniejących systemów zarzadzania jakością podkreślających rolę ciągłego doskonalenia. Dla instytucji publicznych takich jak uczelnie wyższe można wskazać systemy zarządzania jakością dostosowane do ich specyfiki (np. CAF dla edukacji). Podstawową częścią niniejszego opracowania jest określenie sposobów uwzględniania głosu interesariuszy w działaniach na rzez projektowania i doskonalenia systemów zarządzania jakością.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2015