Artykuł przedstawia przegląd różnego rodzaju strategii zarządzania wiedzą.Jak powszechnie wiadomo, charakterystyka firmy (np. jej wielkość) wpływa na tworzoną i realizowaną w danym przedsiębiorstwie strategię. Należy więc założyć, że charakterystyka ta będzie również wpływała na wybór strategii zarządzania wiedzą, która będzie realizowana w danej firmie. Inne podejście do strategii zarządzania wiedzą będzie potrzebne w małej czy średniej firmie, a zupełnie inne w firmie dużej. W niniejszym artykule omówiono charakterystykę firm ze względu na ich wielkość oraz zaproponowano różnego rodzaju strategie zarządzania wiedzą uwzględniające właśnie tę charakterystykę.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2015
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Podejścia i strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach" link otwiera się w nowej karcie