Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis

Klienci korzystający z usług świadczonych przez hotele postrzegają ich ofertę nie tylko poprzez kategorię danego obiektu i związaną z tym jakość usług oraz cenę, ale również przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń oraz relacji, które mieli okazję nawiązać z personelem hotelowym. Te oraz inne elementy składają się na wartość, jaką otrzymują. Zagadnienie to, ze szczególnym uwzględnieniem relacji, przedstawiono na podstawie badań przeprowadzonych przez autorkę rozdziału w wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2015

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie