Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych

W referacie przedstawiona została istota innowacji w funkcjonowaniu banków komercyjnych na rynku polskim. Na podstawie danych statystycznych przeprowadzona została analiza poziomu innowacyjności banków i innych instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. W pracy zidentyfikowane zostały również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych. Innowacje w tekście zostaną potraktowane jako czynnik ściśle związany z realizowaną strategią marketingową, dlatego też cel opracowania sformułowany został jako: identyfikacja znaczenia innowacji w działalności marketingowej banków komercyjnych funkcjonujących w Polsce oraz przedstawienie ich zróżnicowania przedmiotowego.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2015

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie