W referacie przedstawiona została istota innowacji w funkcjonowaniu banków komercyjnych na rynku polskim. Na podstawie danych statystycznych przeprowadzona została analiza poziomu innowacyjności banków i innych instytucji finansowych z uwzględnieniem zróżnicowania podmiotowego oraz ze względu na rodzaje innowacji. W pracy zidentyfikowane zostały również podstawowe grupy czynników wpływających na innowacje i związane z nimi działania marketingowe na rynku usług finansowych. Innowacje w tekście zostaną potraktowane jako czynnik ściśle związany z realizowaną strategią marketingową, dlatego też cel opracowania sformułowany został jako: identyfikacja znaczenia innowacji w działalności marketingowej banków komercyjnych funkcjonujących w Polsce oraz przedstawienie ich zróżnicowania przedmiotowego.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2015
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Innowacje jako wyzwanie dla działań marketingowych banków komercyjnych" link otwiera się w nowej karcie