Pomimo wielu lat badań nad czynnikami wpływającymi na wzrost MSP, do chwili obecnej nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi dlaczego niektóre przedsiębiorstwa wzrastają, a inne nie. Za ten brak odpowiedzi, należy winić przede wszystkim zbyt duże możliwości w wyborze metodyki badawczej, co prowadzi do uzyskiwania różnych wyników badań przez różnych badaczy. Dotyczy to zarówno definiowania i mierzenia wzrostu, jak i wykorzystywanych narzędzi i technik badawczych. Najpełniejszą metodą wydaje się być badania panelowe, i takie właśnie badania są podstawą do zweryfikowania hipotez o zależności pomiędzy motywacjami przedsiębiorczymi oraz celami przedsiębiorców, a zmianami zatrudnienia w przedsiębiorstwach. Badania te zostały przeprowadzone w województwie pomorskim w latach 2006-2012. Obie hipotezy zostały potwierdzone, chociaż z pewnymi zastrzeżeniami.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2016