Na ogół plany związane z wykorzystaniem Internetu i technik informatycznych na wyższych uczelniach obejmują wszystkich studentów, nie skupiając uwagi na specyficznych potrzebach i możliwościach studentów pierwszego roku studiów. Tymczasem to właśnie kandydaci w czasie wyboru uczelni jako pierwsi oceniają infrastrukturę technologiczną kampusu. Możliwość interaktywnego udziału w wirtualnym życiu uczelni i ciągły dostęp do Internetu jest nie tylko oczekiwany, ale wręcz wymagany. Trzeba iść z duchem czasu i wprowadzać nowe technologie informatyczne w kształceniu studentów. Praktyki takie są doskonałym przykładem otwartości szkoły wyższej na nowe formy nauczania oraz podnoszą atrakcyjność uczelni i aktywizują studentów (nie tylko naukowo, ale i społecznie).
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2009