W artykule przedstawiono procesor efektów dźwiękowych do gitary, składający się z układu elektronicznego i aplikacji pracującej w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych z systemem Android. W pierwszej części referatu przedstawiono proces przetwarzania dźwięku w aplikacji oraz interfejs użytkownika. Interfejs użytkownika napisany został w języku Java, wspartym językiem znaczników XML, zaś przetwarzanie dźwięku, ze względu na konieczność zapewnienia wysokiej wydajności, zrealizowano w języku C++. W pracy uwzględniono możliwość jednoczesnego uruchomienia kilku algorytmów, połączonych w postaci bloków, oraz przedstawiono sposób sterowania ich parametrami w czasie działania programu. W drugiej części przedstawiono układ (przejściówkę), dopasowujący impedancję, w postaci zasilanego baterią przedwzmacniacza, do którego podłącza się gitarę oraz urządzenie mobilne. Przeprowadzono osobno testy układu oraz aplikacji, jak i testy działania połączonego systemu układ – aplikacja.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2016