Rozdział dotyczy negocjacji prowadzonych w ramach organizacji. Na tle charakterystyki procesu negocjacji i styli negocjacyjnych pokazano strategiczne i operacyjne znaczenie negocjacji dla firm zarówno w relacjach z otoczeniem zewnętrznym, jak również z klientami wewnętrznymi. Skoncentrowano się na negocjacjach w realizacji funkcji menedżerskich, podkreślając ich znaczenie dla budowania kultury organizacyjnej, klimatu zaufania i współpracy. Zaprezentowano elementy i zasady prowadzenia rokowań w środowisku organizacji. Przedstawiono charakterystykę negocjacji zbiorowych. Omówiono negocjacje i mediacje jako formy alternatywnego rozwiązywania sporów organizacyjnych.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2017
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Negocjacje w organizacji" link otwiera się w nowej karcie