Celem opracowania jest wstępna analiza możliwości technicznych przeprowadzenia próbnych obciążeń statycznych obiektów – stałego WK-1 oraz wymaganych do jego wykonania konstrukcji tymczasowych Lt=30m, za pomocą żelbetowych płyt drogowych. Obiekty wykonywane są przez Budimex S.A. w ramach zadania „Budowa drogi ekspresowej S17 Warszawa (w. Zakret) – Garwolin na odcinku węzeł „Lubelska” (bez węzła) – Garwolin (początek obwodnicy) z podziałem na trzy części: cześć nr 3 na odcinku Kołbiel (koniec obwodnicy) – Garwolin (początek obwodnicy) od ok. km 27+900 do ok. km 40+915 dług. ok. 13,015km”. Wykorzystanie płyt drogowych zostało zaproponowane przez zespół opracowujący niniejszą ekspertyzę z uwagi na zgłaszane przez Wykonawcę obiektu znaczne problemy z realizacją badań statycznych w sposób standardowy, tj. z wykorzystaniem taboru kolejowego wynikające z skomplikowanego układu torowego w miejscu realizacji konstrukcji.
Autorzy
- dr hab. inż. Mikołaj Miśkiewicz link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Łukasz Pyrzowski link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Aleksandra Kuryłowicz-Cudowska link otwiera się w nowej karcie ,
- prof. dr hab. inż. Jacek Chróścielewski link otwiera się w nowej karcie ,
- prof. dr hab. inż. Krzysztof Wilde link otwiera się w nowej karcie
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Inne
- Typ
- ekspertyza
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2017