Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Motywowanie uczestników MOOC-ów

Od roku 2012, tj. od czasu powstania masowych otwartych kursów online (MOOC), uczestniczyło w nich kilkadziesiąt milionów osób. Wiele czynników wpływa na ich popularność. Jednym z nich jest na pewno to, że kursanci mogą za darmo uczyć się z materiałów przygotowanych przez wykładowców najsławniejszych szkół wyższych. Kolejnym, prawdopodobnie najistotniejszym, jest motywujące środowisko edukacyjne, zbudowane z założeniami instruktywizmu, konstruktywizmu, konstrukcjonizmu i konektywizmu. Celem niniejszego artykułu jest analiza głównych motywatorów stosowanych w MOOC-ach skonstruowanych w oparciu o konglomerat praktyk edukacyjnych, oferowanych przez największe platformy: Coursera, edX i FutureLearn.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2015

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Motywowanie uczestników MOOC-ów" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie