Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens

W artykule autorki przedstawiają koncepcję tutoringu akademickiego. Ostatnie lata przyniosły wzmożone zainteresowanie nowymi formami pracy z uczniem. Wielu specjalistów z zakresu edukacji twierdzi, że osiąganie wysokich rezultatów jest możliwe, ale wymaga zindywidualizowanej pracy z drugą osobą. Tutoring wpisuje się właśnie w ten nurt zindywidualizowanej pracy i relacji mistrz - student.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach
Język
polski
Rok wydania
2023

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie