Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe

Kapitał marki miasta obejmuje zestaw jego unikalnych cech, które umożliwiają rywalizowanie o potencjalnych klientów: mieszkańców, turystów, studentów czy też inwestorów. Niniejszy rozdział dotyczy problematyki czynników kształtujących markę miasta Gdańsk określonych na podstawie wyników badania jakościowego. Zostało ono przeprowadzone w formie wywiadu z ekspertami zajmującymi się zawodowo kreowaniem marki miast. Wyboru respondentów dokonano zgodnie z założeniami teorii ugruntowanej, która opiera się na przesłance, że rzeczywistość społeczną najlepiej rozumieją podmioty w nią zaangażowane. Uzyskane odpowiedzi umożliwiły stworzenie mapy prezentującej zależności dotyczące kapitału marki miasta Gdańsk. Rezultaty badania mogą być wykorzystane przez organy zajmujące się budowaniem wizerunku miasta, wpływając na ulepszanie jego oferty, doskonalenie komunikacji z interesariuszami a także na ocenę działań marketingowych mających na celu rozwój marki miasta Gdańsk.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2023

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie