W artykule przedstawiono zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW o charakterze handlowym. W omawianym podejściu zostają zidentyfikowane wymagania klienta-użytkownika oraz czynniki techniczne, które budują sukces serwisu WWW oraz związanego z nim przedsięwzięcia gospodarczego. Następnie w macierzy domu jakości zostaje wydzielony ''rdzeń'' serwisu, zawierający najważniejsze dla klienta funkcje, oraz ''otoczenie'', które zawiera funkcje dodatkowe. Pozwala to na identyfikację celów cząstkowych dla zarządzania jakością serwisu WWW oraz na określenie priorytetów realizacyjnych w przedsięwzięciu doskonalenia jakości użytkowej danego serwisu WWW.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2002
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW" link otwiera się w nowej karcie