Celem artykułu jest próba zaprezentowania systemu kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwem. Wzrost konkurencji powoduje, iż coraz częściej mam do czynienia z rynkami nasyconymi. Na takich rynkach istotne są umiejętności organizowania długookresowych związków z klientami. Nowe podejście do koncepcji relacji z klientami oraz nowa technologia, stwarzają możliwości w skutecznym kreowaniu związków z klientami opartymi na zasadzie dostarczania satysfakcji i oczekiwaniu lojalności. System kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwen obejmuje koncepcję, program i prezentację instrumentów działania.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2002
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "System kształtowania powiązań klientów z przedsiębiorstwem." link otwiera się w nowej karcie