Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Kierunki rozwoju marketingu usług.

W pracy przedstawiono wpływ megatrendów na rozwój marketingu usług w latach 70-tych pojawił się branżowy marketing usług (np. bankowy, turystyczny, medyczny), w roku 1975 - marketing usług profesjonalistycznych, w latach 80 tych- sektoralny marketing usług, zaś w 1985 - marketing relacji. Przedmiotem rozważań jest charakterystyka w/w rodzajów marketingu usług.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
polski
Rok wydania
2002

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Kierunki rozwoju marketingu usług." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie