Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym.

Artykuł opisuje internet jako nowe narzędzie w działaniach marketingowych firm budowlanych (developerów). Sposoby jego wykorzystania w efektowniejszym i efektywniejszym pozyskiwaniu nowych klientów w oparciu o badania socjologiczne.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
polski
Rok wydania
2002

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie