Przedmiotem artykułu jest nowa metoda wspomagania kształcenia, oparta na komputerowym monitorowaniu pracy studenta, sprawdzaniu jego wiedzy i aktywności w trakcie zajęć laboratoryjnych. Komputer wspomaga nauczyciela w procesie dydaktycznym, kierując działaniami studenta, przydzielając konkretne zadania i kontrolując sposób ich wykonania. Koncepcja komputerowego wspomagania procesu dydaktycznego została pomyślnie wdrożona w Laboratorium Podstaw Miernictwa (LPM) Politechniki Gdańskiej. Na potwierdzenie skuteczności i przydatności zastosowanej metody monitorowania procesu dydaktycznego przeprowadzono analizę statystyczną wyników prac studenckich oraz wskazano na korzyści wynikające z jej wdrożenia.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2003