Autor buduje opisowy model detalicznych transakcji internetowych po to, abywskazać precyzyjnie na przestrzeń dla refleksji etycznej w biznesie elektronicznym. Model ten zostaje zbudowany poprzez wyodrębnienie i opisanie czynników wpływających na i wypływających z funkcjonalności transakcji detalicznych zawieranych w internecie. Zgodnie z nim struktura sprzedaży i dynamika zasięgu na rynku, określana poprzez udział transakcji internetowych w obrotach na rynku detalicznym, uzależniona jest od trzech grup czynników: technologicznych, ludzkich i rynkowych. Jedna z nich wzmacnia tę dynamikę, druga osłabia, a trzecia może wzmacniać lub osłabiać, zależnie od okoliczności. W artykule zostaje wskazana przestrzeń dla refleksji etycznej w poszczególnych grupach czynników.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział w książce - monografii autorskiej /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2003