Praca zawiera ogólną charakterystykę pracy szyny, wyginanej w trakcie procesu regulacji geometrycznej toru kolejowego, z punktu widzenia analizy wytrzymałościowej konstrukcji. Omówiono efekty zastosowania wybranych programów polowych oraz własne rozwiązanie, wykorzystujące model toru składający się z elementów skupionych oraz metodę energetyczną Lagrange´a. Określono również założenia dla wyznaczania krzywizny toru podczas pracy podbijarki oraz przedstawiono konstrukcję czujników pomiarowych.
Autorzy
- prof. dr hab. inż. Władysław Koc link otwiera się w nowej karcie ,
- dr hab. inż. Andrzej Wilk link otwiera się w nowej karcie ,
- Piotr Dobrowolski link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Sławomir Grulkowski link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Grzegorz Andrzej Kostro link otwiera się w nowej karcie
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2003