W artykule poddano dyskusji problematykę internetowej reklamy leków w aspekcie kosztów, efektywności, postrzegania i akceptacji przekazu reklamowego. Porównując wydajność kampanii reklamowych zamawianych w portach medycznych z promocją leków prowadzoną we własnym serwisie tematycznym. Na przykładzie praktycznego wdrożenia serwisu dla lekarzy wykazano korzyści marketingowe wynikające z prowadzenia własnych stron tematycznych na potrzeby reklamy leków.
Autorzy
- Wojciech Suchodolski,
- mgr inż. Arnold Adamczyk link otwiera się w nowej karcie ,
- Justyna Adamczyk
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2003
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania." link otwiera się w nowej karcie