W artykule zamieszczono wyniki badań symulacyjnych układu napędowego z filtrem wyjściowym falownika napięcia. Podano podstawowe źródła zaburzeń występujące w układach napędowych. Przedstawiono metody ograniczania zaburzeń w obwodzie wyjściowym falownika napięcia oraz zaproponowano nowy układ filtru wyjściowego przemiennika częstotliwości. Dokonano analizy matematycznej uwzględniającej parametry i własności modelu filtru dla układu a,b,0. Układ ten zaimplementowano w programie symulacyjnym - C. Dla badanego układu zamieszczono przykładowe przebiegi prądów i napięć generowanych przed i za układem filtru.
Autorzy
- prof. dr hab. inż. Zbigniew Krzemiński link otwiera się w nowej karcie ,
- Stanislaw Witkowski
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2003