Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''.

W artykule omówiono możliwości wybranych narzędzi marketingu elektronicznego - poczty elektronicznej oraz krótkich wiadomości tekstowych SMS. Szczególną uwagę zwrócono na konieczność stosowania marketingu "za przyzwoleniem" będącego skutecznym sposobem uniknięcia sytuacji utraty dobrego imienia przez firmę.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
polski
Rok wydania
2004

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Wybrane narzędzia marketingu elektronicznego a idea marketingu "za przyzwoleniem''." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie