Treść artykułu obejmuje zagadnienia związane z powstawaniem i rozwojem współczesnych koncepcji kształcenia ustawicznego w latach 70., 80. i 90. XX wieku w Europie i w Polsce. Koncepcja kształcenia ustawicznego stanowi obecnie podstawę dla kształtowania polityki edukacyjnej Unii Europejskiej. Rozwój edukacji ustawicznej jest zjawiskiem oczywistym. Uwarunkowany różnymi czynnikami, dostarcza nowych inspiracji twórczych pedagogom, politykom i innym osobom zajmującym się zawodowo procesami edukacyjnymi. W artykule została zaprezentowana podstawowa problematyka z zakresu edukacji ustawicznej.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2004
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Kształcenia ustawiczne w nieustannym rozwoju - współczesne koncepcje." link otwiera się w nowej karcie