Zdaniem autorów interesującym może być pokazanie dwóch biegunów myślenia o nauczaniu geodezji z wykorzystaniem trendów istniejących w technologii konfrontowanych z rozwiązaniami komercyjnymi. W artykule przedstawione zostają punkty widzenia geodetów, absolwentów tej samej uczelni:- wykładowcy wydziału geodezyjnego, który zmieniając środowisko pracy naukowej, porównuje swoje doświadczenia dydaktyczne z zastanym stanem na uczelni niegeodezyjnej,- wykładowcy wydziału niegeodezyjnego, który doświadczenie dydaktyczne zdobywa wyłącznie na uczelni niegeodezyjnej. W treści artykułu następują odwołania do współpracy z wykładowcami wydziałów geodezyjnych. Zaprezentowane zostają prezentacje praktycznych rozwiązań realizowanych we współpracy wydziałów geodezyjnych i niegeodezyjnych, a wykorzystywanych w studiach na wydziałach budownictwa czy architektury.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2004