Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.

W rozdziale przestawiono najbardziej istotne czynniki otoczenia firm funkcjonujących na rynkach zagranicznych determinujące ich rozwój. Scharakteryzowano ponadto podstawowe problemy globalizacji mające wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw oraz organizację działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
polski
Rok wydania
2004

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie