Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Prezentowana jest koncepcja marketingu relacji i sposób jej implikacji w polskiej firmie usługowej PBP ''Orbis''. W pierwszej części przedstawiana jest istota marketingu relacji (sposób definiowania tego pojęcia, specyfika koncepcji, proces kształtowania lojalnego klienta). W drugiej części ukazano tworzenie relacji z klientem instytucjonalnym w PBP ''Orbis''. Trzecia część dotyczy kształtowania wcześniej nawiązanych relacji z klientem, nawiązuje więc do budowania relacji wyższego stopnia. Artykuł kończy się podsumowaniem.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2003

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Marketing relacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie