Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

Przedstawione jest rosnące znaczenie obsługi klienta jako czynnika konkurencyjności rynkowej. Interpretowane jest pojęcie obsługi klienta. Ukazane jest miejsce obsługi klienta w marketingu. Szczególny nacisk kładziony jest na prezentację zintegrowanego systemy obsługi klienta bazującego na trzech grupach elementów: elementach przedtransakcyjnych, transakcyjnych i potransakcyjnych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
polski
Rok wydania
2004

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Obsługa klienta jako narzędzie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie